Friday, March 7, 2008

PRU 12

Esok hari ngundi yer? issshhh nak pangkah sapa yer? Aku dah semak daftar pengundi .. ADA... memang la aku pengundi berdaftar. Parlimen 16, Dun 016/30 tp aku sendiri tak tau siapa calon kwsan aku tu... hihihi.

Kempen "Balik ngundi" issshh kalau hr tu tak ngundi pun aku balik sbb time aku balik kg. Tp aku nak demam nie, mata aku berpinar2 ada merah biru, hijau, kelabu, coklat.......

4 comments:

Idham said...

kalau rasa tak larat toksah ler balik..tapi kena ingat jugak satu undi mungkin boleh menentukan segala-galanya . mana tahu! tiba-tiba calon menang dengan kelebihan satu undi..nyesal pulok kang.
Cabai Burung

puterikurekure said...

ala ciannyeee....
balek kampung drive sendiri atau naik pengangkutan awam je?

hati2 di jalan raya ye. selamat bercuti! :)

Sikelu said...

kalau boleh gagah, gagah la..
pasai undi tu berharga..

kalau tak boleh gagah,
tok sah, pasai...
Nyawa tu lagi berharga..

Semoga cepat baikk..
bkn apa tu, musim pertukaran musim :)

echah_syed said...

pangkah jgn tak pangkah !

besok combi pakai baju biru.. **demokrasi kan..**