Monday, January 21, 2008

Keta Baru

hey... byk ari x buat en3 yer... maap bz sikit, masalah keja, peribadi, keluarga mcm2 lah... tp yg pasti tak dak mood nak tulis cerita... uhuk uhuk...

dah 3 4 hari aku jln kaki dtng keja, nasib baik tmpat keja dekat aje kalau tak turun la 4 5 kilo berat badan aku. Minggu lepas keta meragam, mati enjin kat terapik lite uhhh nasib baik tak dak keta kat belakang kalau tak bertambah sengsara la aku. Sebelum nie pun dah 3 4 kali meragam... satu2 tak kena. Keta tua.....

Bila cik abg tu dtng menjemput perkara pertama dia ckp "trade in" aja. Dah byk kali dia minta jual tp aku pertahankn jugak, sayang la, sentimental value la, tak nak tambah utang la tp bila dok meragam berkali2 naik hangin gak aku... mau tak kos repair dah boleh bayar down payment SAGA BML.
dah tak mau membantah dah.......

tunggu aje keta baru aku tp yg pasti bukan ferrari ,bukan Saga & bukan 4wd : sementara tu aku exersice la setiap pagi & petang.

1 comment:

Qaseh Bidadari said...

waja ke?

btul tu kata cik abg...

tukar aje...