Friday, November 9, 2007

Uhhhhhhhhhhhhhhhhhh

ingat nak sambung cuti sampai Senayan tp terpaksa dgn rela kembali bertugas sbb ada masalah problem kat site. Nasib baik aku msh di orbit yg sama,msh berpijak di bumi nyata, masih boleh dihubungi...

Memandu dr Sungai Petani utk kembali ke Kangar aku terpaksa melalui 4 'Road Block'...apasal byk sangat a? Ada banduan bolos lagi ker atau bank kena rompak. Selalu tak pun.... aku jarang ikut hway sekiranya perjln tidak terikat dgn masa... ikut jalan bwh relex.... Hari ini dlm sejarah aku adalah pemandu berhemah dan berhidmat 60, 70, 80, 90...... then singgah kat Gurun jap beli benda alah nie... my favourite...( hihihi sbb tu aku tak ikut hway). Sambil memandu sambil mengunyah...
p/s... Senayan tu Isnin... loghat apa aku tak tahu tp selalu gak disebut2 oleh mak aku

No comments: