Thursday, June 28, 2007

TaNpA CeRiTa (2)

Seorang blogger telah melawat blog saya dan tinggalkan komen untuk cacatan Tanpa Cerita berbunyi begini

Rodrigo said...
Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre
camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.
June 27, 2007 12:33 PM .

Oleh kerana lidah saya telah tergeliat dan tidak faham serta untuk menjawab soalan seorang teman blogger sunan_jati makna komen tersebut saya dengan senang hati membuat firasat sendiri. Semalam saya termimpi2 lagi .....

Makna komen tersebut ialah... blog anda cantik, blog anda comel seperti anda, semoga adik manis (Até mais) akan sentiasa comel, cantik dan lawa (hihihi) ada 2 perkataan blog kat situ..... tp yg pastinya mungkin dia nak ajak saya pergi dating kot..... ahak ahak...

Sekian harap maklum.



3 comments:

Sunan_Jati said...

betuika mcm tuh.. ingatkan dia kata... i come i see and i make a link... heheheh!

TedungS said...

maksud dia :-


Oi, I found yours blog for google tá well interesting I liked this post. When to give gives passed for mine blog, is on personalized t-shirts, shows step by step as to create a well personalized t-shirt way. Until more.

hehe, pakai google translation

kuIna said...

eenn sunan_jati... betui ker? Hihihi...

eemmm tedung... ingat kot nak ajak dating... itik dgn ayam kau bayangkanlah!