Monday, September 29, 2008

en3 pra -raya

Esok raya ker?????????? aku masih bekerja la... tak byk sangat keja cuma nk gerakkn 'Rescue Team' yg akan stand by 24 jam selama cuti raya.:phonecry:

keluar dr rmh td kat simpng jln dah ada org jual daging..... syahdu ooooo... yer la org jual daging tepi jalan fresh termasuk kepala mcm tu bukan selalu, masa nk posa & masa nak raya aja ada. kat market ada la tiap2 hari tp situasi nya lain.
gaji lum masuk lagi la :cry: aku nak settle ansuran keta & utang kad plastik dulu, al maklum la kg aku kat tmpt jin bertendang & berdendang tu mana ada bank nie, bakinya yg akan menentukan kemeriahan raya aku.. BONUS... memang la dah dpt pertengahan posa tu dh p tebus barang kat pajak gadai... nak lip lap lip lap raya nie, pastu p tunjuk2 kuih kat expo raya, tunjuk2 pn kena hulur jugak tau, ingat free ker. Pastu gatai kaki la p ronda2 supermarket.. kan ada sale 50%, 70% ,(100% x dak la pulak, kalau x tido kat situ aku) terpedaya lak pulak issshhhh inilah yg dikatakan manusia nie. Pastu p services G2 aku tu mana tau terlebih raya sampai kat Kulai.. beep, beepppp...

apa pun selamat hari raya ya... berhati2 dijalan raya. Jalanraya bukn tempat berlumba cuma laluan kereta (bukan keretapi). Pesanan khidmat masyarakat ini utk semua termasuk diriku sendiri. 1 lg nk pesan jimat2 la yer... nk tunggu ujung bulan pulak lambat ooooo...
kalau rindu ketuk ruangan komen yer sbb Kotak jerit akan dihentikn seketika.
(wlapn leh bertenet kat mana saja tp aku rasa raya setahun sekali nie perlu dinikmati brsama keluarga & adik beradik sebaiknya)
:pompom:

2 comments:

Anonymous said...

Selamat Hariraya Aidilfitri.Hari ni tak raya lagi, esok2... Maaf salah silap sepanjang berkenalan di alam maya ini.Minta halal mana-mana yang terlebih komen.

BelalangDewa said...

Ku Ina ikut langkah Ku Jie ye... Sembunyikan msjbox. hihiii... selamat hari raya.... sama2 bermaafan di idulfitri...