Sunday, August 10, 2008

Tag & Award

maaf terlewat, sy br saja dimaklumkn oleh pegawai peribadi sy tentang perkara ini. Br selesai uji pandu koleksi terbaru sy iaitu Ferrari 360 GTC. Sungguh hebat kereta ini 2 door , front engine RWD 425-hp, 275 lb-ft torque, 3.6-L, 40-valve, DOHC V8, Transmission: 6-spd sequential console-shift , brakes : disc,Weight: 2,425 lbs (tanpa minyak), acceleration 3.8 seconds & top Speed: 185+ mph. Sy suka TOOLS tp sy tak suka TOLL.

Sy ingin menjemput anda sekelian ke majlis makan malam di teratak sy, jamuan ini akan diadakan di tingkat bawah teratak sy. Di sini anda boleh menikmati pemandangan dasar laut yg cantik. Sy juga ingin memperkenalkan kpd anda beberapa koleksi Ferrari sy seperti Ferrari 612,Ferrari 599 GTB dan ferrari kesayangan saya Ferrari F430 Scuderia yg mempunyai kuasa 510-hp, 9000-rpm, 4.3-liter V8 enjin.


“ANDA HENDAKLAH MENYEDIAKAN SATU UCAPAN BERANGAN ”

It has been done according to the following rules:
1. The winner may put the logo on her blog.
2. Put a link to the person you got the award from.
3. Nominate 5 blogs.
4. Put links to the blogs.
5. Leave a message for your nominees


Got this tag & award from Adry... teruna sabah

Nominate 5 Blogs , saya pilih: (Anda adalah tetamu VIP sy mlm nie!)

  1. Kumb@ng
  2. Sultan
  3. kailan
  4. Kak G
  5. UnguViolet

"Message for nominees "
Silatulrahim di alam maya tak mengenal siapa anda, persahabatan yg jujur & ikhlas tidak merugikan.( Ehhhh sy pernah jumpa Kailan semasa perjumpaan Teratakian Teratak Santai... fuyoooo dia kata sy gadis manis dr Perlis... eeehhh gadis manis! )

Peace!


12 comments:

Ezad said...

wah.. ada ferrari ke?

bleh pinjam ronda2 town?

Superb GURU BaniHassim said...

boleh berangan mengatasi langit ke-7???
Huhu..tak salah berangan, sebb beranganlah akan jadik akar utk berjaya...huhu..

Fauziah said...

salam.
alahai kena tag?
tengah sibuk la ni.
lambat la baru boleh buat sebab la ni tak ada logo kat blog akak la. camne nak wat logo tu x reti la..
tunggu cuti sekolah la baru boleh akak belajar buat logo... hmm ada sesiapa leh tolong buatkan logo tak?
huhuhu

Adry said...

Terima kasih bab siapkan ....

hehehe... memang minat ngan ferrari ni... vvvrrrrrooooommmm!

(^_^)

kumb@ng said...

dapat award?hoho...insya'Allah kawe lansaikan nanti... :D

kailan said...

tugasan telah selamat disempurnakan 1126am 110808...best gak sekali2 berangan ni....hehehe!!

UnGu VioLeT said...

alamak.. nak berangan ape la erk.. hehehe..

aeropama dot com said...

ucapan ni lagi berapi dari ucapan si adry. wahahaha... memang gempak lak kak ina...kool!

cheers,

syam @ http://aeropama.com

kuInaJentayutiara said...

ezad ...>> leh beli kat Shelll kalau ada lg. Tak yah isis minyak pun.

superb G.B.H ...>> betui tu... menuju puncak, impian ....

Kak G ...>> x yah susah2, copy pasate aje.

adry ...>> mai la tgk koleksi ferrari saya!

kumb@ng ...>> bg peluang kenkawan berangan

kailan ...>> tq, tq, tq

ung violet ...>> berangan tak ada sempadan... teruskan berangan....

syam@aeropama ...>> mai la tgk koleksi ferrari akak yer!

rahimin idris said...

hoh, ko tag sultan..sultan tag aku.

Jard The Great said...

canteknya blog nih... nnt sy nak lawat lagi..hehe

kuInaJentayutiara said...

rahimin ...>> silatulrahim di alam maya.

jard d great ...>> tq, dtng lg yer, nanti kita tukar link.