Thursday, June 12, 2008

Hujan Yg Turun .....

uhuk, uhuk.... betul kata To Nabe, yg naik harga, yg turun hujan... yeah hujan turun sepanjang minggu & sepanjang hari... ..

aaa... 2 3 lepas aku tak sihat, jiwa pun ada kacau sikit, sakit pun ada, bengang sikit... tp cool.... syukur pd tuhan aku masih dapat mengawalnya. Aku dah buat en3 pasal penyakit manusia nie... nanti la aku publish mgkin belum masa... biarlah hujan yg turun ini menyejukkn jiwa & mencuci luka... (emo la pulak)
hujan yg turun jugak memberi semangat & baja kat rumput2, tumbuh-tumbuhan, makin segar bugar, ceria, cantik, comel (betui ker?) tp uhuk2, uhuk.... streamyx kat opis aku jd snailmyx la pulak.....hampeh .. nanti dah stabil nanti kita mulakan semula Mesyuarat TINGKAT yer!


1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.