Tuesday, April 22, 2008

Cerita Artis

Semlm ms mkn tghari tiba2 our engineer beralih tmpat, aku pun tnya la apasal.... katanya "tak sanggup bertentang mata dgn Perempuan Melayu Terakhir" hahaha.... tahu siapa PMTA tu... ala bekas pengacara TVtigasuku yg kawin Datuk dr Perlis nie.. yg kena kejar dgn lembu ms berkempen PRU12 dulu.... hehehe...

2 3 minggu lepas aku ada gak terbaca kisah bibir artis Mesia yg top makin seksi.... dah artis kan semua org pandang, semua org perati, kata kakak aku jgn fikir negetif... lipstik & alat makeup harga ribu2 lemon mesti la membuahkn hasil... kan Datuk CT kan...
ha apa kata kita tgk tgk rupa artis2 barat tanpa makeup...


Apa komen anda?

pssssssstttt... aku rasa ada yg mcm mayat idup...

3 comments:

Hafifi said...

heeeeee...seksi bibir tu..tapi perlukah bibir yang seksi??

echah_syed said...

kalo combi mekap mesti mcm artis gak kann kannn.. :p


huby ckp kalo nak tau artis tu cantek ke idak..suh gi terjah tym dia baru bangkit tidoQ..hohoho :D


jahatnyerr abg cheQ noo :)

**hafifi.. bibir yg mengiurkan gituu..pura2tatau plak dia.. :p

Jentayutiara said...

hafifi... bibir yg seksi akan semakin ....... hehehe
combi... kita adalah kita, tak tempek apa pun cantik.