Wednesday, January 16, 2008

virus menyerang lagi .....

Semalam balik keja aku ke UUM untuk menjemput myNazri sempat juga menonton teater BULAN yang dipersembahkan oleh student2 kat situ. Menarik jugak persembahan mereka, betul la kata orng bakat dan kretiviti satu anugerah, tak semua orng memilikinya, perlu diasah, perlu digilap agar bersinar dan dipergunakannya secara kreatif. Aku jarang mengikuti aktiviti student2 kat c2, kadang2 aku pergi menjemput tunggu aja dlm keta sambil zzzzzzz.....

Sempat jugak bertemu sahabat lama... pok pok pek sampai kat kafeteria... order nasi goreng kampung dapat la Nasi Goreng Kampung SEJUK.... hampes...


Sementara menunggu hubby tamat latihan lepak kat kerusi batu tepi dewan tu, online kejap... sempat la tayang destop aku yang seksi tu... Pukul 12 dia tamat latihan, dalam kereta aku dah mula achem, ahchem, achem..... sampai pagi nie.... virus tu datang lagi.... terdengar suara dia mengomel "dlm dewan tak nak, bising... berembun kat luar tu kan dapat penyakit"...

2 comments:

mama ranggie said...

ingat virus ape...rupanyer influenza...

mrozaidi said...

Badan Lemah La Tu..