Wednesday, December 26, 2007

My Bapak

hari nie tak mau cerita pasal percutian.... nanti boring pula biasala percutian jentayu bukannya ada rumah batu. Cuma nak paparkan aktiviti bapa saya masa kenduri kawin baru2 yg sy copy & paste dr blog my sis.

bapa saya sebelah kiri, sudah berusia 66 tahun
ini 'Band Boys' bapa saya... juga dikenali sebagai 'Geng Black'. bapa sy juga boleh bermain harmonika dgn baik diiringi paluan gendang, gong & serunai sebarang lagu termasuk lagu CT. anda pernah dengar?

sebahagian daripada anak murib bapa sy bermain Tomoi dan Silat Gayongsilat ini juga dikenali sebagai Silat Pulut... sy tak pasti kenapa tp seni gerakan & bunganya cukup indah, lembut dan menarik.

3 comments:

Anonymous said...

Wow..mesti awak ni awek silat ek...misti dah expert dah ni..kan

Qaseh Bidadari said...

mak aih....aktif lagik ye bapa u..

Orked said...

muahahaha..ko kopi pes terus tak yah donlot² lagi ye...view source je... aku malas giler...org giler pun tak malas mcm ni nk hntr gambo kt email..nnt la ..bila hormon rajin aku memuncak..aku hntar la..yg tak best gambo mancing tu tak bape jadi