Sunday, November 18, 2007

BoSaN????????

msg 1 : " K.Ina, Carol ke KL, ada show, Selasa Balik"
msg 2 : Su ada kuliah Sabtu & Ahad smpai mlm, terus blk kg"
sms : " Eny, blk kg... mak ajak p kenduri"

uwaaa aku sendirian.........

sms : " wei, klau bosan mai umah aku"
" it ok... aku nak relex & release"
sms : " tak abis lg ker relex n release kau, dah bertahun dah?

aaahhhh BOSAN itu kenyataan, harus diterima.
Walau apapun aku senang berada dlm dunia ku, berada dlm kamar sepi ku... kadangkala itu ketenangan sambil menghitung hari2 yg berlalu, mengenang sejarah silam dan sesekali tersentuh jiwa, tersentak rasa. Itu asam garam kehidupan.

dan kerana aku tak tahu nak buat apa di rumah hadirlah aku di pejabat pd hari minggu utk menyiapkan saki baki kerja yg tertangguh. Sunyi dan sepi lg di sini ........

HiDuP iNi InDaH

No comments: