Wednesday, October 3, 2007

What is my IP

nak tahu apa IP Pc anda.. cuba klik sini.. WhatIsMyIP.com
The fastest and easiest way to determine your IP address.


My IP :

sejauh mana kita mengembara di alam siber ini, kita tetap dapat dikesan, teknologi semakin canggih!

nak tahu macam mana nak pasang radar dan kesan pengunjung ke blog anda sila ke blog mysis kujie

eeehhhh 2 en3 hari nie... bukannya apa aku windu blog aku.. windu lg pd jentayubrabo

2 comments:

Jie said...

hang dah buat kuih kan? elok la tu..aku blk bawa perut je..ngeh..ngeh...

patut letak link terus, org klik terus pt entry tu..tak yah nk cari2 lagi

http://kujie2.blogspot.com/2007/09/radar.html

Anonymous said...

-->
What is my ip address and my ip location?