Sunday, September 23, 2007

kau ku rindu

aku kembali menatap dan membaca coretan-coretan serta bicara terdahulu lalu kenangan itu datang lagi...... betapa aku merinduinya, betapa aku menyayanginya. Aku cuba berpaling cinta, aku cuba mendustai cinta, namun yang pasti aku tak mampu menipu diri, hanya dia dalam hati ku, hanya dia yang ku rindui..... tuhan temukakan aku dengannya dan aku harap tuhan akan sentiasa merestui cinta kami, membina kembali kehidupan atas luka cinta lama.

Bersaksikan tuhan di tengah laut sulu, kita ucapkan kalimah agung itu yang menjadikan kita terikat dan mengikat....
dan tuhan... jika benar jodohku dengannya, dekatkanlah kami dan jauhkan kami dari maksiat.

dan setiap kali dalam doa ku, ku sebut nama mu !



p/s..... ku tunggu kepulangan mu lebaran ini~jentayubrabo.hehehe

No comments: