Tuesday, August 21, 2007

New ...



I just buy new laptop ACER ASPIRE 5583 wxmi dgn Intel Core Duo Processor last week, hahaha 2 3 bulan gak kumpul duit... ingat boleh la pok pek pok pek after opis hours last2 tersadai kat dalam beg, sesekali buka utk play media or dengar lagu aja.... sbb nya kat umah aku tak dak tenet.

Aku ingat nak p TM register line phone & streamyx tp terfikir gak... aku kat sini cuma 1 tahun aja lagi... masa cepat berlalu tau.. bukannya apa rumah bujang aku tu susah sikit... nak kutip sewa bilik pun liat... yg bulan lepas ada yg masih terhutang, pening aku, aku bukan jenis nak meminta2, masing2 dah besar dah pandai atur cara hidup...

Lg 1 aku dok usha digital camera lak nak gantikan kamera yg dah jadi aquarium gara2 perkelahan berdarah.

Cerita pasal cara hidup zaman sekarang nie, aku teringat 1 pepatah 'biar papa asal bergaya'. Kau org ingat betui ker COGANKATA tu. Rasanya zaman sekarang ramai mcm tu, aku punya tea lady.... selalu mengadu tak cukup duit, nak beli itu ini sampai kadang2 aku rasa kesian jugak tp yg aku dok nampak handphone berjenama dan selalu tukar2....Baju dan kasut bukan main lagi. Aku nie pakai HP selagi dok boleh call & sms cukup la... yg penting kredit tak fulus....

inilah bicara santai hari nie... sekian terima kasih...

2 comments:

Unknown said...

beli ikut keperluan bukan ikut nafsu, kalau nak layan nafsu, 'cut' budget sendiri... hihi :D

saya tgh ikat perut nak beli kamera baru... :D

salam kenal :D

Orked said...

aku enpon malu nk bg org tgok..tp peduli apa....kadng2 tgok budak2 lain tu..student lagi..hp ribu riban herga tu...aku tak sampai rm300..heheheh..asai leh sms, leh coling2...ade kredit udah la.