Wednesday, July 25, 2007

kena TAG!

aku kena TAG oleh kakak aku kujie... wa wa wa......
"People who are tagged should write a blog post of 6 weird things about them as well as state these rules clearly. In the end, you need to choose 6 people to be tagged and list their names at the bottom of your post. Don't forget to leave a comment that says 'you are tagged' in their comments and tell them to read your blog"

Ehhh apasal enam aja a..... byk nie berlambak2.. sampai esok pun aku tulis tak abis sbb aku memang lain dr yg lain (jentayu)
1. Buah Durian - Kata org raja segala buah... itu kata org tp aku TAK MAKAN durian. Baunya pun aku tak tahan. Pernah aku muntah sampai nak terkeluar bijik mata bila ada staff mkn durian dlm opis.
2. Aku memandu setelah 10 TAHUN pegang lesen memandu. Tp tiap2 tahun aku renew lesen aku sampai satu ketika aku kena berdikari br aku mula memandu. Sekarang aku teringin nak masuk F1 sbb nak cover balik 10 tahun yg aku renew lesen tp tak memandu tu.
3. Macam kakak aku jugak tp aku tak la pok pek pok pek... bila marah aku nangis, bile sedih lagi aku nangis, bila ................... pun aku nangis tp aku cari tempat yg tak ada org, nangis sorang2 puas2...... (jentayubrabo... i miss u)
4. Kat shooping kompleks aku suka p kedai kasut dan try sebanyak mana kasut yg dipamerkan.. it free u... tp aku jarang beli kecuali aku betul memerlukan. Aku pakai kasut lagi tak 'HAUS' aku tak tukar...
5. Aku tak pakai barang kemas atau perhiasan badan sbbnya kulit aku terlalu allergik & sensitif lain la kot emas, intan berlian tp itupun kena basuh air garam... tp aku tengah kumpul duit nak beli sebentuk cincin emas putih bertahtahkan berlian... cantik u... tambah cantik bila aku pakai nanti...
6. Aku adalah pelajar jurusan SASTERA yang bekerja dalam bidang KEJURUTERAAN, sbb tu aku dinamakan 'BRUTAL ENGINEER'! hihihi...

eeehhhh dah 6 ker.... aku nak tambah 1 lagi boleh.... sbb yg nie menyebabkan aku pelik sepanjang zaman............. Aku tak pernah lupa BERNAFAS dan kalau boleh sampai bila2 aku nak terus bernafas...............

so, nama2 yang tersenarai sila jalankan tugasan anda.........
1. Abenor... sbb dia dah lama tak update blog dia
2. kumbang .... sbb dia kumbang layu bunga
3. 13 May .... sbb dia ada radiasi agen oren
4. sunanjati ... sbb dia hensem
5. kak long ... sbb kakak sulung mcm kakak aku ...
6. monstermom .... sbb dia ibu raksaksa

3 comments:

13may said...

hehhe...dulu dah penah buat la...

opppsss!!! suka nangis kan???
nah tisu...hadiah untuk besday hari tuh...

hahha :D

Monster Mom said...

Jen dearie.

I did it here.

tak suka durian? tak pa lar... MM suka gilarrr....

Anonymous said...

hoho....terpranjat tengok blog ari ni kene tag...laa ni tengah dok pikiaq nak tulis apo...hehe... :D