Sunday, July 6, 2008

Bfast di Sintok Lunch Di Pdng Besar Dinner di Kangar

Pg semlm aku, myhubby dan tetamu kami dr Melaka ke Padang Besar utk berjumpa seseorng disana, tak sempat ronda2 sbb hubby perlu balik cepat. Lepas makan tghari kita balik ikut h/way melalui ladang tebu yg luas menghijau. Sampai kat Unv. terus hantar tetamu check in kat University Inn dan terus bergegas ke Dewan Wawasan Jitra untuk rehearsl majlis Tilawah.
v7
Aku sememangnya telah dikenali oleh pelajar2 dia, staff2 yg lain malah bis boss dia pn telah mengenali aku , sambil menunggu majlis berlangsung aku pok pek pok pek dgn pelajr2nya, byk cerita, sesekali hubby menjeling... hehehe. Aku memang sdah rapat & mesra dgn pelajr2nya sbb itu aku tak jemu menemani hubby kemana saja serta ikut serta dlm semua programnya.
v7
Pkul 7 baru semuanya selesai... PENAT... taklah aku bahagia menemani dia kemana saja. Seblum balik semua peserta diberikn pakaian utk majlis tersebut, cantik... p'puan akan memakai baju kurung biru & lelaki baju melayu siap dgn sampin songket biru... esk aku paprkn gambar kesegakan dan kecantikan mereka.
v7

Smpai di rmh hubby ckp "hu hebat yer kita... bfast kat Sintok, lunch kat Padang Besar, Dinner kat Kangar"
v7

Hr nie akan berlangsung raptai penuh majlis tersebut... tunggu pic & cerita terbaru.



psssttt en3 nie tak ada pic... cuma icon gedik2 santai aje!
huhuhu... aku cuma seorng 'TUKANG CUCI' , tp aku bangga bila hubby tak pernah malu mengaku aku isterinya di hadapan kengkawan & pelajar dia...

3 comments:

13may said...

perghhh!!!!

dasat..mesti penat giler...

echah_syed said...

bini cantek mesti la tak malu ..hiks :p

Jentayutiara said...

13may ...>> eehhh akak co-pilot aja, sambil baca paper..

echah_syed@combi ...>> malu ceq...