Monday, July 7, 2008

Raptai Penuh Majlis Tilawah Al-Quran Ke 51

Ini en3 bergambar, semlm aku ke Raptai Penuh Majlis Tilawah Al-Quran ke 51 di Dewan Wawasan Jitra, Kedah. Dah beberapa hari pelajar2 berkampng di dewan tersebut. Jangan lupa siaran langsung malam nie di RTM1.

ini pasukan pemuzik
persembahan pantomin
kumpulan nasyid
anak2 dara yg gedik comel

teruna macho
ruang pameran di luar dewan

pemilik blog & hubby
v7

11 comments:

faisal said...

Slm kak, waa, bestnye...nnti malam sy nak tengoklah,hehe..:) tapi mmg selalu tengokpun..sbb mak suka tengok org mengaji kat tv..:)

TokNabe said...

Memang n3 ini cerita bergambar. gambar terakhir mungkin yg paling mahal :D

Jentayutiara said...

faisal...>> ok la tu sama2 mendpt berkat & hidayah.

toknabe ...>> hehehe..

Great Teacher BaniHassim said...

huhu...
Dah nak stat kan tilawah peringkt kbgsaan ni kan??

Yang nasyid tu live ke miming kak??

Sbb seblm2 nih pun rasenye miming...HUhu..
Dok gerak2 bibir je...
Mic nye xde...

Jentayutiara said...

greatteacherB.H ...>> live la, 2 dok pegang mic tu, tak caya tgk mlm nie.

ada 1 pskn miming.. mula2 dgar uhhh sedapnya nasyid depa.. last2 bila CD problem br terbongkar...

echah_syed said...

phewittt..

ngape tak pakai baju mcm dara yg gedikz comel tu..bila dok bersanding mcm pic kat bwh tuu terasa mcm pengantin baru :p

cewahhh !

Ezad said...

wah.. sama la gambar dlm blog ngan kat tv sekarang..

hehehe

Great Teacher BaniHassim said...

ha ka?? Lagu tu xpa laa...
Sbb yang saya peghasan laa, depa tu dok la nyanyi, kalau xtgk, dgr cam sedap jee...

Skali tgk nyanyi xpkai mic...
Kantoi miming...
Kalau live br besh....

Abang Long said...

Sedap mendengar al qur'an dikumandangkan, tetapi bila ayat menerangkan tentang azab...

Jentayutiara said...

ezad &
GreatTcherB.H ...>> tentu la sama, live. 1 hr 6 jam latihn mereka.

abang long ...>> memahami ayat2 tersebut akan membuatkn kita insaf.

Jentayutiara said...

echah_syed @combi ...>> issshhh takut nanti ikut naik pntas buat prsembahn sama.